Norjalaiselle Monobankille luotiin kokonaisvaltainen audiostrategia heidän laajentaessaan toimintaansa Norjan ulkopuolelle.
Audiostrategia ottaa kantaa kaikkiin kanaviin, joissa asiakas kohtaa Monobankin korvillaan. Tässä yhteydessä Monobankille sävellettiin ja tuotettiin oma brändimusiikki ja äänilogo, joilla Monobank erottuu mainonnassaan selkeästi kilpailijoistaan. Äänen perustana ovat Monobankin arvot ja asiakaslupaukset, joista lähdimme liikkeelle ennen sävellystyötä. Ylimmästä äänitiedostosta pääset kuuntelemaan prosessin, jonka kävimme läpi: - Kolme erilaista audio mood boardia, joista asiakas valitsi viimeisen - Ensimmäinen pianodemo Monobankin omasta musiikista - Valmis brändimusiikki - Radiomainos Monobankin ensimmäinen valtakunnallinen radiokampanja suoritti RAM-tutkimuksessa erinomaisesti. Kuulijat kokivat mainoksen selkeästi kilpailijoita tunnepitoisemmaksi, heille tarkoitetuksi ja kanavalle sopivaksi. Lisäksi se herätti kilpailijoiden radiomainoksia enemmän halua ostaa/kokeilla palvelua ja vierailla kotisivuilla. Brändimusiikin ja äänilogon on säveltänyt ja tuottanut Kim Wirtanen / Kiwi Sounds |